loading...
بروزترین مرجع دانلود اهنگ
Benyamin بازدید : 4 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام به سلامت

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد زارع با نام به سلامت با بالا ترین کیفیت
تنظیم و میکس و مستر : محمد زارع

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمد زارع با نام به سلامت :

تو با عشق تازت و نامهربونیات بمون

من نمی بخشم تو رو این و تو نگام بخون

دست به هر سازی زدی من که باش رقصیدم

واسه دل خوش کردنت حتی به زور خندیدم

منی که یه لحظه از قهر چشات می مردم

حیف غصه هایی که برای عشقش خوردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام به سلامت

♫♫♫♫♫♫

این همه نامهربونی به رنگ چشمات نمیاد

طفلی دیونه دلم دوریت و از من نمی خواد

فکر اینجاش و نکردم این که تقدیر مبهمه

حالا از روزی که رفتی غصه.تنها کارمه

به سلامت نازینم اینم از بازیه ما

این دفعه واسه همیشه می سپرمت دست خدا

به سلامت نازینم اینم از بازیه ما

این دفعه واسه همیشه می سپرمت دست خدا

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد زارع با نام به سلامت

♫♫♫♫♫♫

کاش کی هیچ وقت قصه من و تو آغاز نمی شد

که ترانه هام همه با قصه هم ساز نمی شد

این دفعه عهدم و بستم دیگه عاشق نمیشم

دیگه با هیچ آدمی هم دل و صادق نمیشم

منی که یه لحظه از قهر چشات می مردم

حیف غصه هایی که برای عشقش خوردم

MP3 – 320

Mohammad Zare – Be Salamat

MP3 – 128

Mohammad Zare – Be Salamat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 390